دانلود موزیک ویدیو سامی یوسف Mother با کیفیت اصلی

 

دانلود موزیک ویدیو مادر:

 


                               
                                                             

متن آهنگ تصویری مادر:

Blessed is your face 
چهره ات مقدس است

Blessed is your name 
نامت مقدس است

My beloved 
عشق من

Blessed is your smile 
لبخندت مقدس است

Which makes my soul want to fly 
که باعث می شود روحم به پرواز درآید

My beloved 
عشق من

All the nights And all the times That you cared for me 
همه ی شب ها و همه ی اوقات از من مراقبت 
می کردی

But I never realised it 
ولی من هرگز آن را نفهمیدم

And now it’s too late 
و حالا هم خیلی دیر شده

Forgive me 
مرا ببخش

Now I’m alone filled with so much shame 
حالا تنهایم با شرمساری بسیار

For all the years I caused you pain 
به خاطر سال هایی که باعث رنجش تو شدم

If only I could sleep in your arms again 
ای کاش می توانستم تار دیگر در آغوشت آرام گیرم

Mother I’m lost without you 
مادر بدون تو هیچم

You were the sun that brightened my day 
تو خورشیدی بودی که روز مرا روشن می کردی

Now who’s going to wipe my tears away 
حالا جه کسی می خواهد اشک های مرا پاک کند

If only I knew what I know today 
ای کاش آنجه را که حالا می دانم قبلا هم می دانستم

Mother I’m lost without you 
مادر بدون تو هیچم

گریه کردم مثل ابرا بی تو مادر
شد دل من جای غصه ها بی تو مادر
رسول خدا گفت بهشت زیر پای توست بخواب مادر
برای همیشه قلبم فقط جای توست بخواب مادر

رفتی و من تنها ماندم
باغصه هام و غم هام ماندنم
گر که تو را آزردم مادر حلالم کن

بعد از تو من بی پناهم
ای که بودی تکیه گاهم
خیز و بنگر اشک و آهم
مادر حلالم کن

 




:: موضوعات مرتبط: مادر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : مرتضی پژوه نیا
تاریخ : چهار شنبه 22 خرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
gholam110 در تاریخ : 1392/3/22/3 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: